צחצוח שיניים לפומרניין

כמו אצל כל יצור חי ובעל חיים, תהליך צחצוח שיניים זה דבר חשוב ביותר. אצל בני האדם הוא חשוב גם מבחינה אסתטית וכמובן מבחינה בריאותית ואצל כלבי פומרניין בעיקר מבחינה בריאותית.

צחצוח שיניים לפומרניין מומלץ החל מגיל 3 חודשים. בדומה לתהליך המקלחת והתספורת שהם עוברים באופן קבוע, גם תהליך צחצוח השיניים מומלץ רק מגיל 3 חודשים ולא לפני. זאת פעולה שיש לעשות פעם בשבוע ומומלץ בשעה קבועה. כמו שהפומרניין יודע שיש לו זמנים קבועים לאוכל וזמנים קבועים לטיול הוא ידע ויתרגל לשעות קבועות של צחצוח שיניים. זה יקל עליכם את התהליך וכמובן יכניס אותו לשגרה בריאה שתראה תוצאות מהר יותר ובצורה ניכרת יותר.

צחצוח שיניים לכלב

צחצוח שיניים לפומרניין- מדוע זה חשוב?

צחצוח שיניים לפומרניין בו זה חלק בלתי נפרד מהטיפול בו. חיות מחמד לא יודעות להגיד לנו מה כואב להן ומה הן מרגישות והאחריות לטפל בהן ולדאוג לבריאות שלהן היא כמובן באחריות שלנו.

צחצוח שיניים וכל טיפול שקשור לפה ולשיניים של הפומרניין הוא כמובן בריאותי ופחות אסתטי, לכן החשיבות שלו גדולה כל-כך.

ככל שתדאגו לצחצח את השיניים של הפומרניין בשלב יותר מוקדם ולעיתים יותר קרובות כך תצטרכו לבקר פחות אצל הוטרינר ותמנעו סיבוכים אפשריים בעתיד. גם אם תצטרכו לבקר מתישהו אצל הוטרינר, זה יהיה לעיתים רחוקות וסביר להניח שהטיפול יהיה קצר, פשוט יחסית ולא פולשני, כי שגרת הפה של הכלב היא בריאה. כך תחסכו זמן יקר בביקורים אצל הוטרינר, תחסכו כסף וכמובן הדבר החשוב ביותר- תשמרו על בריאות הכלב האהוב שלכם.

איך לצחצח שיניים לכלב נכון?

צחצוח השיניים לפומרניין לבן נעשה בעזרת מברשת שיניים זעירה במיוחד ומשחת שיניים מיוחדת כמובן. תשתמשו רק במוצרים ובתכשירים שנועדו לכלבי פומרניין, כדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר עבור הכלב שלכם ולראות שינוי אמיתי. כמו בתכשירים אחרים, שמפו ומרכך, מומלץ להרגיל את הכלב שלכם למשחת השיניים לפני השימוש בה. תנו לו להריח אותה וכך בזמן צחצוח השיניים יהיה לו פחות קשה לעכל את כל התהליך, להתרגל לפעולה הזאת שתראה לו מוזרה בהתחלה וכמובן להתרגל לטעם של משחת השיניים. אתם יכולים גם למרוח מעט ממשחת השיניים על חטיף מסוים שהכלב אוהב במיוחד ולתת לו אותו. בשלב הראשוני, זה יגרום לו להתרגל למשחת השיניים ולריח שלה. זה בהחלט יקל עליכם את השלב שבו אתם מרגילים את הכלב שלכם לתהליך החדש.

במקרה שלכלב שלכם יש ריח ממש רע מהפה, אפשר להשתמש בספריי מיוחד פעמיים ביום. אפשר להוסיף גם מי פה לשתייה שלהם אם אתם רוצים להקל על עצמכם ועליו את כל התהליך.

תעשו את זה לפחות למשך חודש ותראו שיפור במצב שלו. במידה ואין שינוי בריח הפה שלו, כדאי לפנות לוטרינר להמשך טיפול, כדי להגיע לתוצאות טובות ורצויות.

אהבתם? שתפו פוסט זה ברשתות החברתיות!

טיפים נוספים שיוכלו לעניין אותך
איך לחנך את הפומרניין שלכם
טיפים לאילוף כלבים קטנים

לא כל בעלי הכלבים משקיעים זמן ואנרגיה באילוף הכלבים שלהם, קל וחומר כאשר מדובר בכלב קטן, אשר נחשב לפחות מאיים. לכן לא חסרים מקרים שכלבים

קרא עוד »
פומרניין היפואלרגני
פומרניין היפואלרגני

מידע על פומרניין היפואלרגני מחפשים להכניס לביתכם כלב חמוד, אך לכם או למישהו מבני הבית יש תגובות אלרגיות? מעוניינים בכלב שלא יפגע בבריאותכם או בבריאות

קרא עוד »